Forditó

Összes oldalmegjelenítés

2013. augusztus 14., szerda

Megint késésben...

Mindig ez a baj, kicsit későn írom a megtörtént dolgokat, ezért mindenkitől elnézést kérek.
Szóval elmúlt hétvégén a punkerek bevették a Rock Klubot. Hát nem volt nagy közönség,
de akik ott voltak, láthatták hogy ezek a srácok nyomták ezerrel. Mit nem adtunk volna
a hatvanas évek végén, hetvenes évek elején, ha lett volna ilyen lehetőségünk. Személy
szerint nekem kellemes meglepetés volt. Azt gondoltam, most majd lesz törés-zúzás, de
erről szó sem volt. Ezek a gyerekek (bocs. de nekem már azok) láthatóan tisztelték a
hely szellemét, semmi probléma nem volt. Volt persze pogózás, meg ami kell egy punk-
bulin, de nagyon normálisak voltak. Aki nem érti meg a fiatalokat, az nem érti meg saját
magát sem, saját fiatalságát elfelejti. Ugyanolyanok Ők mint mi voltunk anno. Elsőnek
a Black Band nyomta, és voltak egészen jó dolgok is műsorukban. Nem is punkrock volt
ez, hanem sokkal inkább rock and roll, persze kicsit punkos beütésekkel. Aztán jött a
Vadvirágos Rét, na ők már aztán punk-ot nyomtak. Ők is főleg saját dolgokat játszottak,
de elhangzott egy-két punk-himnusz is a nagyoktól. Mindent összevetve érdekes volt
végignézni egy ilyen vén bluesos "fószer" szemszögéből a koncertet. Nem modhatom
hogy megszerettem a punk zenét, de az biztos hogy elismerem. A végén összeállt a két
zenekar, és közösen játszottak, nem is rosszul. Végül zárásként egy kedves gesztust
gyakoroltak a klubvezető személye felé. Elkezdték játszani Jimi Hendrix "Hey Joe"-ját,
Boldog szülinapot kivántak MZ-nek, és hivták fel a szinpadra. Hát meglepődtem alaposan!
Hagyományosan eljátszották a nótát, így nem kellett punkosan elénekelni, és jól
játszották. Nagyon köszönöm Nekik, igazán kedves gesztus volt! Le is zártuk a bulit,
illetve a klub bejárata előtt folytattuk egy kis eszmecserével, ami szerintem a fiúknak
és nekem is jólesett (főleg a vörösbor, pedig én nem is iszom bort már évtizedek óta!).
Egyszóval jó kis buli volt, a fiataloknak egy lehetőség, mi meg megadtuk Nekik azt a
lehetőséget.

Képeket is rakok fel hamarosan!

A képeket köszönjük Katona Norbinak!!!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése