Forditó

Összes oldalmegjelenítés

2012. május 26., szombat

A Klub hivatalosan is megnyitva

Május 25 - 19 óra - Blues Pünkösd idején

Egyszer csak jöttek és nem is kevesen, majd befutott Zalai Mihály is, és 19 10-kor üdvözöltük a Kedves Vendégeket! Csak néztem, láttam egy csomó számomra személyesen nem ismert arcot, valamint a sarokban egy hat-nyolcfős fiatalokból álló csoportot is és ez klassz volt! Nem szokásom előre megfontolt szavakat, mondatokat kreálni, így aztán mivel muszáj volt néhány szót mondanom, röviden és tömören (remélem) elmondtam egy-két dolgot, majd Léna is, és utána Zalai Mihály alpolg. is mondott nekünk néhány biztató mondatot!

Kösz!

Aztán egy kis hangbeállítás, és fél nyolckor már meg is szólalt a békéscsabai Insert Coin! A cucc jól szólt, hála és köszönet Kasza Istvánnak és csapatának! Én úgy vettem észre hogy a közönségnek tetszett amit hallott, és jó érzésekkel hallgattuk végig a tagság zömével (néhányan nem tudtak eljönni), hiszen a buli számunkra visszaigazolta azt hogy nem dolgozunk hiába!

Technikailag minden rendben volt, és most az a lényeg, hogy igéretünket továbbra is betartsuk, vagyis az ÉLŐ-zene egyszerűen KELL! Minden hónapban kell, mert az élő-elöadásoknak, függetlenül attól hogy az éppen műsoron levő stilus tetszik-e vagy sem, Varázsa van!!!

Klubunk csatlakozik ahhoz a "harchoz" melynek célja az "álkoncertek" megbuktatása, ezt a folyamatos élő-bulikkal lehet megvivni!

Köszönetünket fejezzük ki az INSERT Coin-nak a közvetlen és jó produkcióért!
És ismételten csak az tudom mondani, a legnagyobb köszönet Nektek jár, mint közönségnek, hiszen mindannyian jöttetek, és láttam sokan hoztátok párotokat is.

(A Képek címszó alatt láthatjátok a bulin készült friss képeket, köszönet érte Kecskeméti Krisztinának!)

A rock and roll és a blues legyen Veletek!
Úgy legyen!
És találkozunk pénteken!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése