Forditó

Összes oldalmegjelenítés

2013. április 9., kedd

2013-04-05 Koncert


Ez a hónap a klubkoncertek hónapja lesz, hiszen 5-én az ÖDI Blues Band, 13-án a Tűzkerék XT, 27-én az Örökség játszik nálunk.






Április 5-én tartottuk utólsó pénteki találkozásunkat, hiszen innentől számítva ezentúl mindig szombaton tartjuk programjainkat. Mai szeánszunkon a szegedi ÖDI BLUES BAND lépett fel.

Az ÖDI Blues Band Árva Gabi basszusgitáros-mester egyik formációja a sok közül, de azt hiszem helyesebb lenne úgy írni, hogy a legjobb formációja. A koncertet 20,45-kor kezdték, és bevezetőben elhangzott hogy ez a csapat azért alakult, hogy a bluest, a rockot egy kicsit MÁSKÉPP adja elő. Élvezet volt hallgatni az olyan nagy nóták ÖDI-átdolgozásait mint pl.a "Little Wing". Láthatóan a zenekar is élvezte a játékot, hiszen rendkivül precizen együtt volt a basszus Árva Gábor és a  dob Szabó István jóvoltából, és ugye ez az alap, és ha az alap kiváló, már csak díszíteni kell. Ez meg is volt, hiszen a két gitáros, az egyben énekes Debreceni Márton, és Balogh Attila is remek teljesítményt nyújtott, és valóban hozták azt a szinvonalat melyet már a tavalyi emlékkoncerten is megfigyelhettünk esetükben. A műsor közepe táján aztán volt egy jó húszperces önálló rész, melyben Gabi megmutatta hogy mire képes egy basszusgitár, ha jó kezekben van. Ebben a mini-blokkban halhattunk Bartókot, magyar népdalt, jazzrockot és minden mást is, Gabi bemutatta hogy igazi zenész. Én magam szinte lélegzet-visszafogva hallgattam végig elöadását, és meg kell mondanom hogy bár sok koncertet hallottam életem során eddig, mégis meglepődtem, mert a zene iránti tisztelet, a művészet, a hangszeres tudás és az örömteli improvizativ játék egyszerre volt jelen Árva Gabi elöadásában. Én ilyen produkciót csak profi szinten hallottam, és bátran ki is jelentem, basszgitáros barárunk "örömzenéje" tökéletesen profi munka volt, gratulálunk! Aki pedig nem jöttek el a meghírdetett koncertre, azok bánhatják, mert egy magas szinvonalú műsorról maradtak le. Nem vagyok kritikus, de azt meg kell állapítani hogy a klub történeténet eddigi legjobb koncertjét produkálta az ÖDI Blues Band, amit ezúton is szeretnénk megköszönni.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése