Forditó

Összes oldalmegjelenítés

2013. november 19., kedd

Rockjam koncert...

November 16-án este Hatvan városából érkezett hozzánk a kiváló zenészekből álló Rockjam zenekar. Nagyon kiváncsian vártam a fellépésüket, mert az előzetes infók alapján érdekes és egyéni felfogásban játszanak. Hát érdekes volt, annyi biztos. Azt bátran kijelenthetem hogy a nevükhöz méltóan játszottak, vagyis a rockot jam-es felfogásban nyomták. Érdekes volt hallani olyan nótákat mint az Illés, az Omega, a Bikini, a Tankcsapda Rockjam felfogásban. Öszességében az látszott hogy tapasztalt zenészek, hiszen remek muzsikusok. A dobos srác frenetikusan nyomta, a gitárosok jók voltak. Ami szerintem a legjobban kiemelendő, hogy a gitáros Nagy Imre nagyon jól énekelt, hangja passzolt szinte minden számhoz. A KFT-nótát (Afrika) én kihagytam volna, de ez nem von le semmit a csapat teljesitményéből. A Rockjam egy nagyon hangulatos és jó koncertet adott, KÖSZÖNJÜK!!!



gitár,ének - Nagy Imre
szólógitár ,vokál - Vastag Dániel
basszusgitár - Ruszinkó Manó
dob - Vastag Máté



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése