Forditó

Összes oldalmegjelenítés

2013. szeptember 12., csütörtök

Beharangozó...

Ismét kemény és nagyon szinvonalas bluesrock koncert igérkezik szeptember 14-én a Rock Klubban.
Fellép a Thomas Harpo & The Blue Friends.

Thomas Harpo szájharmonikás Szlovákiában alakította meg a Walking Blues Band-et, mely 2012 februárjában feloszlott. Mivel Harpo nem nagyon talált megfelelő zenészeket uj zenekarához, mellyel a modern chicagói bluest szerette volna játszani, ezért Magyarországon keresett ujabb
társakat, és igy alakította meg a Thomas Harpo & Blue Friends nevű csapatot. Koncertezések után 2012 októberében készítették el bemutatkozó lemezük anyagát a budapesti Metropol Studióban. Közben személyi változásokis történtek az együttesben. Lemezük 2013 januárjában jelent meg saját kiadásban, és nagyszerű elektromos chicagói bluest tartalmazott. A felvidéki muzsikus Harpo elérte céját, egy izzig-vérig modern lemezt hozott össze zenekarával. 2013 nyarán komoly fellépéseiken népszerűsítették lemezüket, jártak több országban, majd némi pihenés után idén augusztustól ismét turnéra indultak, és ennek keretén belül látogatnak el Orosházára a Rock Klubba  2013.szeptember 14-én.

Az interneten fedeztem fel a zenekart, és mivel a csapat azt a zenét játsza ami a Rock Klub igazi profilja is, nem haboztam, meghívtam a csapatot városunkba.

A Thomas Harpo & Blue Friends héttagú együttes, melyben jelenleg a következő zenészek játszanak:

Thomas Harpo:szájharmónika
Suba Attila:ének
Suitcase Eddie:ritmusgitár
Pfeiffer Ákos:szôlógitaár
Gyergyádesz Pêter:nagybõgõ
Máté Hebenstreit:zongora
Vértes Péter:dob


Várhatóan egy rendkivül kellemes estében lesz részük azoknak akik ellátogatnak Szeptember 14-én 20 órakor a Rock Klubba, és garantált hogy minőségi zenét hallanak eme nemzetközi társulat elöadásában.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése