Forditó

Összes oldalmegjelenítés

2012. július 8., vasárnap

2012-07-06 Péntek

Forró július

Rock-nap a klubban, kevesen vagyunk, de megvagyunk. Ujabb meglepetés, Krivik Sanyi jóvoltából, aki egy 6 csatornás Vermona keverő-erősítővel állított be, és a Klubnak hozta!!!!! Kerekes Jani gyorsan el is szaladt megfelelő csatlakozásokért, és beüzemeltük.


A fiatalok a kertben szerenádoztak, Tenkes Tomi tanítgatta a nála is fiatalabb Kovács Tibit. Tomi megint eleresztett egy két igen hangzatos, és bluesos szólót!!!! Amint elnéztem az ujjait, arra gondoltam, hogy nemcsak metált kéne játszania ennek a fiúnak! Benne van a kezében Hendrix, SRV, de blues is, főleg a modern elektromos chicago blues! Komolyan....én ezt hallottam pár percen át!

A mai napon megkezdtük Kedvenc lemezem... sorozatunkat, és mivel én vagyok a kezdő, így hát végighallgattuk a brit ATOMIC ROOSTER harmadik, 1971-es albumát, az In Hearing Of-ot. És ha már Rooster, maradtunk az együttes utódainál, jött a Bullet, melyben John Du Cann és Paul Hammond szorgoskodott (mindketten a Rooster-ből jöttek). Ezután a Bullet-ből alakult HARD STUFF jött. Tetejébe megnéztünk egy dvd összeállítást az ATOMIC ROOSTER legjobb felvételeiből. Az Atomkakas szép emlékeket idézett fel bennem, hiszen kedvenc lemezem megjelenésekor még csak 21 voltam, és emlékszem hogy rá négy hónapra tudtam megszerezni a lemezt egy dél-amerikai levelező-társam jóvoltából!!! Ez volt az ajándék magamnak szülinapomra.




Eldöntöttük hogy a paprikás krumplit 20-án főzzük meg, akkor koncert is lesz,

Leszkó Robi csapata a JAMMY játszik 20 órától.


Előtte 6 és 8 között elpusztítjuk a kaját, melyre minden klubtagot várunk!!!

A jövő héten ujabb meglepetés lesz, meg BLUES-est, és Gyertek!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése